Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|
Choose an application
338.22 --- 658.113 --- 338.22 Economische organisatieleer. Economisch beleid. Economische politiek --- Economische organisatieleer. Economisch beleid. Economische politiek --- Non-profit en overheidsbedrijven, Publiek-Private Samenwerking (PPS), Public Private Partnership (PPP) --- Economic policy and planning (general) --- Public administration
Choose an application
Une certaine culture caractérise l'entreprise et la distingue des autres dans son apparence et surtout dans ses façons de réagir aux situations courantes de la vie professionnelle, connue traiter avec un marché, définir son standard d'efficacité ou régler des problèmes de personnel. Si cette culture d'entreprise semble être une réalité ressentie par chacun. il est rare que l'on cherche à la définir. Cet ouvrage propose une description de ce qui constitue cette culture, et analyse en quoi elle est une ressource essentielle des organisations que le management doit prendre en compte.
Corporate culture --- Business enterprises --- 654.07 --- 654.07 Administration. Management --- Administration. Management --- 334.7 --- Désherbage --- Action (management) Actie (management) --- Management Management --- Changement Verandering --- Culture d'entreprise Bedrijfscultuur --- Valeurs (personnel) Waarden (personeel) --- 334.7 Diverse economische organisatievormen. Particuliere ondernemingen. Semioverheidsbedrijven. Openbare bedrijven. Overheidsbedrijven. Staatsbedrijven. Multinationals. Grootbedrijf. Middenbedrijf. Kleinbedrijf --- Diverse economische organisatievormen. Particuliere ondernemingen. Semioverheidsbedrijven. Openbare bedrijven. Overheidsbedrijven. Staatsbedrijven. Multinationals. Grootbedrijf. Middenbedrijf. Kleinbedrijf --- Deselectie --- Corporate culture. --- Culture d'entreprise
Choose an application
Onder de twee regeringen-Verhofstadt onderging de NMBS een echte transformatie. Karel Vinck bezorgde de NMBS een bedrijfsstrategie. De NMBS heeft er nog nooit zo goed voorgestaan. Maar de oude demonen steken weer de kop op. De politici en de vakbonden veroveren opnieuw hun wingewest. Het SOS NMBS kan nog niet worden afgeblazen (Bron: uitgever)
Railway traffic --- Belgium --- Chemins de fer --- Management --- Openbaar vervoer --- Spoorwegen --- Transports publics --- NMBS --- Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen --- SNCB --- Société nationale des chemins de fer belges --- Vinck, Karel --- Vervoer 656 --- Vervoer, spoorwegen 656.2 --- 443.2 Spoorverkeer --- BPB0606 --- 625 <493> --- 334.7 <493> --- #SBIB:35H121 --- #SBIB:35H438 --- Vervoer over land. Spoorwegen. Wegen--België --- Diverse economische organisatievormen. Particuliere ondernemingen. Semioverheidsbedrijven. Openbare bedrijven. Overheidsbedrijven. Staatsbedrijven. Multinationals. Grootbedrijf. Middenbedrijf. Kleinbedrijf--België --- Functioneel gedecentraliseerde besturen / overheidsondernemingen: België --- Beleidssectoren: openbare werken, verkeer en telecommunicatie --- 334.7 <493> Diverse economische organisatievormen. Particuliere ondernemingen. Semioverheidsbedrijven. Openbare bedrijven. Overheidsbedrijven. Staatsbedrijven. Multinationals. Grootbedrijf. Middenbedrijf. Kleinbedrijf--België --- Vinck, Karel. --- NMBS.
Choose an application
Social law. Labour law --- Sociology of work --- Labour economics --- Work --- Hours of labor --- Work environment --- Organizational change --- Human engineering --- Travail --- Horaires de travail --- Conditions de travail --- Changement organisationnel --- Ergonomie --- Psychological aspects --- Aspect psychologique --- Duurzame ontwikkeling 502.31 --- Gezondheidszorg 61 --- Werknemersorganisaties 331.105.44 --- Sociaal-economisch overleg 331.105.41 --- Sociale wetgeving 351.83 --- Arbeidsorganisatie 331.103 --- Productie 338.3 --- Herstructurering 338.45.011.8 --- Arbeidsduur 331.31 --- Automobielsector 629.113 --- Dienstensector 338.46 --- Overheidsbedrijven 658.115.31 --- Overheid 354 --- Oudere werknemers 658.3-053.89 --- Inkomen 330.56
Choose an application
Non-governmental organizations (NGOs) are growing exponentially. In 1993, the Yearbook of International Organizations listed 16,000 internationally recognized NGOs. By 2004, this number was 63,000. With this increase comes a staggering growth in the activities and intellectual output of NGOs working on a local and international level. As the mission of both libraries and NGOs increasingly intersect, these organizations must collaborate to provide essential services that revolve around the creation, dissemination, and storage of information. This volume's eight essays focus on collaborative
Documentation and information --- Development aid. Development cooperation --- Developing countries --- 339.96 --- 061.2 --- 334.7 --- BPB0701 --- 334.7 Diverse economische organisatievormen. Particuliere ondernemingen. Semioverheidsbedrijven. Openbare bedrijven. Overheidsbedrijven. Staatsbedrijven. Multinationals. Grootbedrijf. Middenbedrijf. Kleinbedrijf --- Diverse economische organisatievormen. Particuliere ondernemingen. Semioverheidsbedrijven. Openbare bedrijven. Overheidsbedrijven. Staatsbedrijven. Multinationals. Grootbedrijf. Middenbedrijf. Kleinbedrijf --- 061.2 Niet-gouvernementele organisaties. Semi-officiële instellingen. Particuliere instellingen en verenigingen --- Niet-gouvernementele organisaties. Semi-officiële instellingen. Particuliere instellingen en verenigingen --- 339.96 Ontwikkelingshulp. Ontwikkelingssamenwerking. Ontwikkelingsproblematiek --- Ontwikkelingshulp. Ontwikkelingssamenwerking. Ontwikkelingsproblematiek --- Information retrieval. --- Information organization. --- Libraries and community. --- Non-governmental organizations. --- INGOs (International agencies) --- International non-governmental organizations --- NGOs (International agencies) --- Nongovernmental organizations --- Organizations, Non-governmental (International agencies) --- Private and voluntary organizations (International agencies) --- PVOs (International agencies) --- International agencies --- Nonprofit organizations --- Community and libraries --- Communities --- Information storage and retrieval --- Organization of information --- Information science --- Information storage and retrieval systems --- Data retrieval --- Data storage --- Discovery, Information --- Information discovery --- Retrieval of information --- Documentation --- information needs --- Information storage --- information services --- libraries --- library sciences --- Cooperation. --- Cooperation --- Information retrieval --- Information organization --- Libraries and community --- Recherche de l'information --- Organisation de l'information --- Relations bibliothèque-collectivité --- Organisations non-gouvernementales --- Libraries
Choose an application
1: Probleemstelling en methodologie - 2: Achtergrondinformatie - 3: Normering over beleid en beheer - 4: Normering over prestaties en effecten - 5: Normering over verantwoordingsinformatie - 6: Formele kenmerken van de gehanteerde normen
Public administration --- Accountantscontrole --- Auditing --- Boekhouding--Controle --- Boekhouding--Verificatie --- Controle van de boekhouding --- Verificatie van de boekhouding --- Vérification comptable --- Overheidsmanagement: financieel beheer --- Overheidsmanagement: prestatiemeting --- 410 Overheidsdiensten en overheidsbedrijven --- 323.3 Rekenhof --- #SBIB:35H224 --- #SBIB:35H415 --- Evaluation de l'action administrative Evaluatie van de administratieve actie --- Audit Accountantscontrole --- Cour des comptes Rekenhof --- 336.126 --- BPB0703 --- rekenhof --- audit --- management --- overheidsadministraties --- GB / United Kingdom - Verenigd Koninkrijk - Royaume Uni --- NL / Netherlands - Nederland - Pays Bas --- 350.1 --- 336.453 --- 336.126 Nationale boekhouding. Beheer van overheidsfinancien. Staatsbegroting. Staatscomptabiliteit. Rekenhof. Budgetcontrole --- Nationale boekhouding. Beheer van overheidsfinancien. Staatsbegroting. Staatscomptabiliteit. Rekenhof. Budgetcontrole --- Financieel management bij de overheid: audit --- Beleidscyclus: evaluatie --- cour des comptes --- administrations publiques --- Openbaar bestuur : controle. Ombudsman. --- Rekenhof. Controle op de begroting van de staat. --- Overheidsmanagement: financieel beheer. --- Overheidsmanagement: prestatiemeting. --- Management --- Openbaar bestuur : controle. Ombudsman --- Rekenhof. Controle op de begroting van de staat
Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|